مهاجم پرسپولیس جایگزین سردار آزمون در زنیت! + عکس-راهبرد معاصر
زمان خداحافظی دیوید تیلور مشخص شد! سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عکس | واکنش صاحب خانه‌ای که یحیی السنوار در آن به شهادت رسید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود کشف غار ماقبل تاریخ در گیلان ناترازی مسکن به ۷ میلیون واحد رسید وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳/ سقف مقاومتی سکه شکست خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه مارکا | مسی در پله اول؛ مارادونا پنجم وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در استان گلستان ثبت ۲ شکایت جواد نکونام از استقلال + جزئیات

مهاجم پرسپولیس جایگزین سردار آزمون در زنیت! + عکس

سایت چمپیونات آسیا خبر از حضور شهریار مغانلو مهاجم پرسپولیس در روسیه داد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۱ تير ۱۴۰۰ - 2021 July 02
کد خبر: ۹۳۹۲۱

به گزارش راهبرد معاصر، سایت «چمپیونات آسیا» در خبری عجیب مدعی شد اگر آزمون تیم زنیت را ترک کند، این باشگاه روسی سراغ شهریار مغانلو مهاجم فعلی پرسپولیس خواهد رفت. این سایت نوشت: «شنیده شده است که در صورت جدایی سردار آزمون، زنیت یک مهاجم دیگر از ایران را خریداری می‌کند. تا به امروز، آزمون پیشنهادات زیادی از پنج لیگ برتر اروپا دریافت کرده است. در میان پیشنهادات، نام تیم‌هایی، چون رم، آتالانتا، تورینو و بورسیا دورتمند مطرح است. اگر آزمون به باشگاه دیگری برود، سنت پترزبورگ هموطن او را جذب می‌کند.»

سایت چمپیونات در ادامه خبر خود آورد: «زنیت قصد دارد شهریار مغانلو را که بازیکن تیم سانتاکلارا پرتغال است به خدمت بگیرد. شهریار با قرارداد ۶ ماهه و قرضی در تیم پرسپولیس ایران بازی می‌کند. پرسپولیس او را برای کمک در لیگ قهرمانان آسیا جذب کرده بود. در مرحله گروهی لیگ قهرمانان که در ماه آوریل در هندوستان برگزار شد، مغانلو ۴ گل برای پرسپولیس زد و یک پاس گل داد.»

این سایت با بیان اینکه مدیران زنیت برای جذب مهاجم ایرانی سراغ باشگاه سانتاکلارا رفته‌اند، همچنین خبر داد که مغانلو علاوه بر زنیت، مشتری دیگری از لیگ روسیه دارد.
 
مهاجم پرسپولیس جایگزین سردار آزمون در زنیت !+ عکس
 

مغانلو فصل گذشته به تیم سانتاکلارا پرتغال منتقل شد و قراردادی سه ساله با این تیم پرتغالی بست.

باشگاه پرسپولیس که به صورت قرضی مغانلو را به خدمت گرفته است، قصد دارد این مهاجم را برای فصل بعد هم در اختیار داشته باشد./خبرورزشی
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار